Συνέντευξη Γκάμπριελ Ρέμους


Ο Γκάμπριελ Ρέμους μπορεί περήφανα να δηλώνει, για να παραφράσουμε τους αμερικάνους το "The first big thing" του ελληνικού μπέιζμπολ, που υπέγραψε συμβόλαιο στο εξωτερικό. Αγωνίστηκε στην χώρα μας με τα χρώματα του Άρη, όπου δούλεψε σκληρά και από πέρσι ανταμείφθηκε με ένα συμβόλαιο στην Γερμανία. Το Baseball in Greece επικοινώνησε μαζί του...

Καλησπέρα Γκάμπριελ, πως είσαι;

Μια χαρά.

Γκάμπριελ κατάγεσαι από την Βουλγαρία. Πως ήρθες στην Ελλάδα και πότε ξεκίνησες να παίζεις μπέιζμπολ;

Ξεκίνησα να παίζω μπέιζμπολ σε ηλικία 10 ετών στην Γερμανία. Ο παππούς μου ήταν Έλληνας και είχα πάντα μια κρυφή αγάπη για αυτή την χώρα. Ήθελα να έρθω στην Ελλάδα και να παίξω μπέιζμπολ. Χάρη στον καλύτερο μου φίλο Δημήτρη Γαζή, ήμουν σε θέση να το κάνω.



Πες μας λίγα λόγια από την εμπειρία σου στην ομάδα του Άρη.

Βασικά ήταν η καλύτερη περίοδος στην ζωή μου. Κατάφερα να γίνω pitcher στην ομάδα του Άρη, γι' αυτό θα έχω πάντα ευχάριστες αναμνήσεις από την ομάδα. Είμαι περήφανος που αγωνίστηκα με το σήμα του Άρη στο στήθος.

Που αγωνίζεσαι αυτή την στιγμή;

Αγωνίστηκα την περίοδο που μας πέρασε με τους Darmstadt Whippets, κερδίσαμε το Περιφερειακό Πρωτάθλημα στη Γερμανία και θα μπορούσαμε να παίξουμε στην Bundesliga 2, αλλά η ομάδα αποφασίσει να μείνει στην ίδια κατηγορία.


Το μπέιζμπολ στην Γερμανία και το μπέιζμπολ στην Ελλάδα είναι δύο τελείως διαφορετικοί κόσμοι προφανώς. Τι είναι νέο για σένα ως αθλητής στην Γερμανία;

Βασικά ήμουν ένας πολύ ανταγωνιστικός pitcher στο ελληνικό πρωτάθλημα, η ταχύτητα μου ήταν πολύ πίσω τότε, αλλά δεν αποτελούσε πρόβλημα. Όταν υπέγραψα συμβόλαιο με τους  Berlin Flamingos και βγήκα εκεί έξω συνειδητοποίησα ότι οι ροπαλιστές απλά σκοτώνουν ένα fastball στα 70-75 mph. Έτσι ξεκίνησα να δουλεύω πολύ στην ταχύτητα του pitch και στην δύναμη μου. Ήμουν στην ευχάριστη θέση να έχω τον Enrobel Ramirez, ένα  πρώην Γερμανό διεθνή ως προπονητής στο Βερολίνο. Δυστυχώς είχα ένα μεγάλο τραυματισμό στο χέρι που ρίχνω πριν από την έναρξη της πρώτης μου σεζόν στην Ελλάδα. Ήμουν ευτυχής που το ταλέντο μου με οδήγησε πίσω στο προσκήνιο το 2013 και μπόρεσα να δείξω τις δυνατότητες μου στα πλέι οφ του 2013 στην Ελλάδα.

Πες μας λίγα λόγια για το μπέιζμπολ στην Ελλάδα ... Ποια η γνώμη σου για το επίπεδο, τι πηγαίνει στραβά, κλπ ...

Λοιπόν πρώτα απ 'όλα αγαπώ και τα δύο γήπεδα στο Ελληνικό (γέλια). Το επίπεδο δεν είναι καθόλου κακό, υπάρχουν αρκετά καλοί παίκτες που γνωρίζω. Οι ελληνικές ομάδες μπορούν να ροπαλίσουν και σχεδόν κάθε ομάδα έχει ένα ποιοτικό starter. Οι αμυντικοί (fielders) χρειάζονται σίγουρα περισσότεροι δουλειά.

Τα τελευταία χρόνια έχουν ιδρυθεί  τρεις ομάδες παίδων - εφήβων στην Ελλάδα και αυτό το καλοκαίρι η  Εθνική Ομάδα Κ19 θα συμμετάσχει στο Acropolis World Baseball Cup. Τι συμβουλές θα ήθελες να μοιραστείς με τους προπονητές και φυσικά τα παιδιά;


Γνωρίζω τους προπονητές προσωπικά και μερικούς από τους παίκτες. Μπορώ να πω ακόμη πως νιώθω περήφανος που έχω εργαστεί ωςβοηθός στους Πειρατές Γλυφάδας! Οι προπονητές ξέρουν τι να κάνουν και οι παίκτες πρέπει να τους ακόυνε αυτή είναι η μεγαλύτερη συμβουλή μου. Για τους pitchers θέλω να πω πως θα πρέπει να παίξουν το παιχνίδι τους, όπως ξέρουν το να παίζεις για μια εθνική ομάδα είναι κάτι το ιδιαίτερο και το έχω βιώσει προσωπικά. Η αδρεναλίνη που ανεβαίνει μπορεί να σε βοηθήσει ή να σε συνθλίψει! Μείνετε ψύχραιμοι παιδιά!

Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;

Το να είσαι αθλητής του μπείζμπολ στην Ευρώπη δεν αρκεί. Ακόμα και αν έχεις συμβόλαιο, πιθανότατα τα χρήματα δεν είναι αρκετά, οπότε πρέπει να δουλεύεις παράλληλα. Θα δούμε, έχω κάποιες προτάσεις, αλλά δεν θα ρισκάρω τίποτα, αν δεν είμαι σίγουρος ότι θα πληρωθώ.

Γκάμπριελ σε ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σου. Ποια θα ήθελες να είναι η τελευταία λέξη σου...

Ελπίζω το ελληνικό μπέιζμπολ να τα καταφέρει και να μείνει ζωντανό. Ελπίζω κάποια μέρα οι ομάδες να καταφέρουν να παίξουν στο μεγάλο Ολυμπιακό γήπεδο, αλλά αυτό δεν είναι στο χέρι μας. Και πάλι πρέπει να ελπίζουμε για το καλύτερο...
Οι ομάδες που έχει αγωνιστεί ο Γκάμπριελ μέχρι σήμερα:
Mainz Athletics U17Little League Germany
Aris BaseballGreek League (1st Division)
Berlin FlamingosRegional Liga  (3rd Division)
Darmstadt WhippetsRegional Liga  (3rd Division)